‌بهترین سرور مجازی کدام کشور است

‌بهترین سرور مجازی کدام کشور است

با توجه به اینکه انتخاب بهترین سرور مجازی می‌تواند به رشد کسب‌وکار شما سرعت ببخشد لازم است بررسی‌های کاملی در این زمینه انجام دهید و با درنظرگرفتن موقعیت مکانی خود و کشوری که سرور در آن قرار گرفته برای خرید آن اقدام کنید.
به‌طور کلی باید گفت سرورهای مجازی نقش مهمی در سرعت بارگذاری سایت دارند و ازاین‌رو توجه به مواردی مانند سرعت، کیفیت، آپ‌تایم و موقعیت مکانی سرور بسیار مهم است. موضوع دیگری که پیش از خرید VPS باید به آن توجه شود هدف شما از تهیه آن است.
اینکه شما سرور مجازی را برای چه هدفی می‌خواهید نقش بسیار مهمی در انتخاب بهترین آن دارد. قطعا VPS مناسب یک فروشگاه داخلی با سرور مجازی مورد نیاز ترید نمی‌توانند یک‌سان باشند. با درنظرگرفتن اهمیت ترید در ادامه می خواهیم بهترین وی‌پی‌اس برای فعالیت در بازارهای مالی بین‌المللی را بررسی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

سرور مجازی کدام کشور برای ترید بهتر است؟

بررسی و انتخاب بهترین سرور مجازی برای ترید اهمیت بسیار زیادی دارد. بازارهای مالی بین‌المللی جای خوبی برای سرمایه‌گذاری هستند به شرط اینکه بتوانید علم لازم برای تحلیل را به‌دست بیاورید.
البته حتی اگر بیشترین دانش را در این زمینه داشته باشید اما سرعت و عملکرد سرور مجازی شما مناسب نباشد، باز هم نمی‌توانید نتیجه خوبی کسب کنید. در واقع این بازارها به‌خصوص ارزهای دیجیتال همواره درحال نوسان هستند و فردی می‌تواند موفق شود که در کنار علم کافی سرعت و عملکرد خوبی نیز داشته باشد.
با توجه به اینکه سرور مجازی بیشترین تاثیر را در سرعت تریدر می‌گذارد لازم است با ویژگی‌ انواع VPS در موقعیت‌های مکانی مختلف آشنا شویم تا با شناخت کامل، بهترین تصمیم‌گیری را در این زمینه داشته باشیم. این موارد را در ادامه به‌طور کامل شرح می‌دهیم.

ویژگی های سرور مجازی هلند و بیشترین کاربرد آن

ویژگی های سرور مجازی هلند و بیشترین کاربرد آن

بهترین سرور مجازی ترید را می‌توانید در VPSهایی که دیتاسنتر آن‌ها در کشور هلند قرار دارد پیدا کنید. به‌طور کلی باید گفت با خرید این وی‌پی‌اس یک آی‌پی اختصاصی به شما تعلق می‌گیرد که علاوه‌بر ترید می‌توانید برای انجام هر فعالیتی که در ایران که به‌دلیل‌ تحریم‌ها قادر به انجام آن نیستید اقدام کنید.
البته در انتخاب سرور مجازی هلند باید به اعتبار شرکت ارائه‌دهنده، موقعیت دیتاسنتر و قدرت منابع سخت‌افزاری آن توجه کرد. تنها در این شرایط شما می‌توانید از سرعت و کیفیت بالا بهره‌مند شوید. از مهم‌ترین کاربردهای بهترین سرور مجازی هلند باید به امکان استفاده از آن برای ترید اشاره کرد. همچنین افراد برای میزبانی و‌سایت‌های دارای کپی‌رایت نیز معمولا از این VPS استفاده می‌کنند.

ویژگی های سرور مجازی آلمان و بیشترین کاربرد آن

آلمان ازجمله کشورهایی است که در زمینه‌های مختلف تکنولوژی همواره با سرعت به جلو پیش می‌رود و این موضوع را می‌توان به‌خوبی در سرورهای مجازی آن دید. ویژگی‌های وی‌پی‌اس آلمان باعث شده به یکی از بهترین‌ها برای میزبانی تبدیل شود.
بهترین سروی مجازی آلمان دارای ویژگی‌هایی مانند بهره‌مندی از سخت‌افزار قدرتمند، مقیاس‌پذیری و امکان افزایش یا کاهش منابع، پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف و از همه مهم‌تر امنیت بالا است.
این سرورها به سیستم‌های تشخیص نفوذ و پیگشیری، فایروال و حفاظت DDoS مجهز هستند. پس اگر سرور آلمانی را برای ترید انتخاب کردید دیگر لازم نیست نگرانی بابت حمله هکرها داشته باشید.
در واقع سرعت و امنیت بالا، این سرور مجازی را به یکی از بهترین‌ها برای تبدیل کرده است. همچنین کسب‌وکارها و سازمان‌هایی که امنیت و سرعت برای آن‌ها حرف اول را می‌زند می‌توانند انتخاب این VPS را در نظر داشته باشند.
زمان احراز هویت باید تمام مشخصات را به‌عنوان فردی آلمانی ثبت کنید. به‌طور کلی 3 سطح برای احراز وجود دارد و لازم است مشخصات را به‌گونه‌ای وارد کنید که ایرانی‌بودن شما تشخیص داده نشود.
سرور مجازی کانادا

سرور مجازی کانادا

اگر به‌دنبال بهترین سرور مجازی با قیمتی مناسب هستید قطعا کانادا یکی از بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌آید. سرورهای این کشور از امنیت و سرعت خوبی برخوردار هستند و ازاین‌رو می‌توانند به افزایش سرعت‌عمل تریدر کمک کنند.
از ویژگی‌های سرور کانادا باید به پینگ‌تایم‌ پایین آن اشاره کرد. کاربران ایرانی فعال در بازار رمزارزها برای اینکه از نوسان‌های بازار سود کسب کنند به این آپ‌تایک که بین 40 تا 90 میلی‌ثانیه است نیاز دارند.
سرور مجازی کانادا به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از آی‌پی ثابت فعالیت‌های مختلفی انجام دهید بدون اینکه نگران تشخیص ایرانی بودن اکانت خود باشید. سخت‌افزار قدرتمند و پردازنده پرسرعت از دیگر ویژگی‌های این سرور به‌شمار می‌آیند.

سرور مجازی ترکیه

یکی از مهم‌ترین مزایایی که VPS ترکیه را در لیست بهترین سرورها قرار می‌دهد قیمت مناسب آن است. در واقع نزدیکی ترکیه به ایران باعث شده سرورهای مجازی این کشور میزبان خوبی برای سایت‌های ایرانی به‌شمار بیایند.
از سوی دیگر احراز هویت برای خرید این سرور مجازی پیچیدگی کشورهایی مانند آلمان را ندارد و افراد می‌توانند خیلی سریع‌تر و با دغدغه کم‌تری این VPS را تهیه کنند. اما قدرت سخت‌افزاری سرور مجازی ترکیه چگونه است؟
در واقع سرورهای مجازی این کشور سرعت خوبی دارند اما زمانی که پای مقایسه در میان باشد نمی‌توانند خود را به کشورهایی مانند هلند و آلمان برسانند. پس در انتخاب آن‌ها برای ترید باید بیشتر دقت کنید.
از سوی دیگر باید این را نیز در نظر گرفت که سرور مجازی ترکیه فاصله زیادی با سرورهای بایننس دارد و ازاین‌رو نمی‌تواند سرعت مورد نیاز ما را برای ترید تامین کند. اما برای میزبانی دیگر وب‌سایت‌ها گزینه بسیار خوبی به‌شمار می‌آید.
افرادی که می‌خواهند بهترین سرور مجازی را با کم‌ترین دردسر و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنند معمولا سراغ VPS ترکیه می‌روند. اما تریدرهایی که موفقیت بیشتری می‌خواهند سایر گزینه‌ها را انتخاب می‌کنند.

سرور مجازی فنلاند

سرور مجازی فنلاند

در بین تمام کشورهایی که بررسی کردیم اگر بخواهیم بهترین سرور مجازی ترید را در یک گزینه خلاصه کنیم باید گفت فنلاند با زیرساخت‌های پیچیده و پیشرفته‌ای که دارد مقام نخست را کسب می‌کند.
سرور مجازی فنلاند دست شما را در انجام فعالیت‌های مختلف باز نگه می‌دارد و مهم‌ترین کاربرد آن را می‌توان در ترید دانست. این سرور با سرعت و پایداری بالا همواره متصل است و باعث می‌شود هیچ معامله‌ای را از دست ندهید.
از دیگر ویژگی‌های سرور مجازی فنلاند باید به پروتکل‌های IPv4 و IPv6 اشاره کرد که باعث افزایش امنیت این سرور مجازی شده‌اند. همچنین امکان ارتقاء منابع این VPS به‌راحتی وجود دارد. ازاین‌رو به یکی از بهترین گزینه‌ها برای تریدرها تبدیل شده است.

سرور مجازی انگلستان

بهترین سرور مجازی را می‌توانید در کشور انگلستان پیدا کنید. لندن یکی از شهرهای مهمی است که به‌دلیل نزدیکی به صرافی‌های بین‌المللی یا همان سرورهای بایننس می‌تواند بهترین شهر برای ترید با سرعت بالا باشد. ازاین‌رو نتیجه می‌گیریم سرور مجازی انگلستان از ویژگی‌های مورد نیاز ما برخوردار است.
سرور مجازی انگلیس در کنار سرعت بالا برای ترید دارای امنیت بالایی بوده و با خرید آن دیگر لازم نیست نگران حملات سابیری باشید. از دیگر ویژگی‌های این VPS باید به پینگ پایین آن اشاره کرد که در انجام معاملات بسیار کمک‌کننده است.
برای احراز هویت و خرید این سرور مجازی می‌توانید از صرافی‌های کوکوین و کوینکس کمک بگیرید. به‌طور کلی باید گفت این احراز 2 مرحله دارد و تنها باید مدارک خود را با ترجمه انگلیسی و به‌عنوان یک فرد انگلیسی تحویل دهید.

عوامل مهم در انتخاب کشور برای خرید سرور مجازی ترید

برای اینکه بتوانید بهترین معاملات را در بازارهای مالی بین‌المللی داشته باشید باید در انتخاب موقعیت مکانی سرور مجازی حساسیت بسیاری نشان دهید. در واقع مکانی برای انجام این کار مناسب است که از سرعت بالا، امنیت بسیار و پینگ‌تایم پایینی برخوردار باشد.
پینگ همان تاخیر زمانی است که هر چه پایین‌تر باشد سرعت انجام معاملات افزایش می‌باید. پس اگر می‌خواهید بهترین سرور مجازی را برای انجام معامله در بازار‌های مالی بین‌المللی داشته باشید باید به پینگ پایین و سرعت بالای آن توجه کنید.
در واقع با توجه به موقیعت مکانی، سرعت و پینگ‌ باید گفت نیویورک و لندن بهترین گزینه خرید سرور مجازی به‌حساب می‌آید. چراکه نزدیکی زیادی به صرافی‌های بین‌المللی دارند. اما با توجه به شرایط ممکن است سرمایه‌گذاران نتواند VPS را از این 2 کشور خریداری کنند.
در این شرایط لازم نیست نگران باشید. سرور مجازی کشورهایی مانندآلمان، فنلاند، کانادا، ترکیه و هلند نیز با ویژگی‌های خاص خود گزینه بسیار مناسبی برای سرور مجازی اختصاصی به‌حساب می‌آیند.

سرور مجازی ترید کدام کشورها را نخریم؟

زمانی که بدانیم بهترین سرور مجازی برای ترید متعلق به کدام کشورها است می‌توانیم تشخیص دهیم چه کشورهایی برای خرید سرور مجازی بایننس مناسب نیستند.
از سوی دیگر شرکت‌ارائه‌دهنده سرور مجازی هر کشوری را که به شما پیشنهاد داد می‌توانید در رابطه با آن تحقیق کنید و تا زمانی که نسبت به سرعت اتصال، پینگ و امنیت آن اطمینان حاصل نکردید برای خرید آن تصمیمی نگیرید.
همچنین باید گفت کشورهایی که سخت‌گیری زیادی در احراز هویت دارند و ممکن است پس از گذشت مدتی آی‌پی شما را مسدود کنند برای این کار به‌هیچ‌وجه مناسب نیستند.
به‌طور کلی کشورهایی که از موقعیت قرارگیری صرافی‌های بین‌المللی فاصله زیادی دارند احتمالا نتوانند عملکرد خوبی از خود برای ترید و معامله نشان دهند. به همین دلیل گزینه خوبی برای خرید به‌شمار نمی‌آیند.

جدول مقایسه بهترین کشور ها برای سرور مجازی بایننس

جدول مقایسه بهترین کشور ها برای سرور مجازی بایننس
سرور مجازی بایننس نقش مهمی در میزان موفقیت افراد دارد. ازاین‌رو باید تمام جوانب را بسنجید و با آگاهی کامل برای خرید وی‌پی‌اس ترید اقدام کنید. در بالا ویژگی‌ سرورهای مجازی مهم را بررسی کردیم اما برای درک بهتر و تشخیص تفاوت‌ها می‌توانید از جدول زیر نیز کمک بگیرید.

ویژگی

امنیت

پینگ

سرعت

پایداری و آپتایم

سخت‌افزار

قیمت

مقررات احراز هویت

آلمان

عالی

خوب

عالی

عالی

قدرتمند

متوسط

پیچیده

انگلیس

عالی

خوب

عالی

عالی

قدرتمند

متوسط

تا حدودی پیچیده

فنلاند

عالی

عالی

عالی

عالی

قدرتمند

متوسط

ساده

ترکیه

خوب

متوسط

متوسط

خوب

متوسط

ارزان

ساده

هلند

خوب

خوب

عالی

خوب

قدتمند

متوسط

تا حدودی پیچیده

کانادا

خوب

متوسط

متوسط

خوب

متوسط

ارزان

تا حدودی پیچیده

بهترین سرور مجازی ترید را در دیاکو وب انتخاب کنید!

دیاکو وب با در نظر گرفتن اهمیت داشتن آی‌پی ثابت برای فعالیت در بازارهای مالی بین‌المللی اقدام به عرضه بهترین سروی مجازی از کشورهای آلمان، هلند و انگلستان کرده است. این سرورها به‌صورت تصادفی (Random) در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.
دیاکو وب سرورهای مجازی تریدی ارائه می‌دهد که از قدرت سخت‌افزاری و امنیت بالایی برخوردار هستند. همچنین این مجموعه سرورها را با مناسب‌ترین ارائه داده تا کاربران ایرانی بتوانند بدون دغدغه مالی VPS مناسبی برای انجام معاملات تهیه کنند.
با انتخاب بهترین سرور مجازی ترید از دیاکووب می‌توانید در هر لحظه که خواستید منابع سخت‌افزاری را ارتقاء دهید. همچنین دیاکووب با ارائه پشتیبانی 24 ساعته در تمام مسیر با شما همراه خواهد بود.

جمع‌بندی

انتخاب بهترین سرور مجازی کار دشواری است. به‌خصوص اگر هدف شما از تهیه VPS، ترید باشد. چراکه باید ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی مانند موقعیت مکانی، پینگ پایین، سرعت بالا، قدرت منابع سخت‌افزاری، قابلیت ارتقاء، قیمت و مقرارت احراز هویت را به‌خوبی بررسی کنید.
با بررسی تمام این موارد به لیستی دست می‌یابید که با کمک آن می‌توانید بهترین VPS را شناسایی کنید. از کشورهای ارائه‌دهنده بهترین سرور برای ترید می‌توان به آلمان، فنلاند، هلند، کانادا، انگلستان و ترکیه اشاره کرد. شما می‌توانید VPS کشور آلمان، هلند یا انگلستان را از مجموعه دیاکووب با قیمتی مناسب تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *