معرفی بهترین vps برای ترید و بایننس

بهترین vps برای ترید و بایننس

خرید بهترین vps برای ترید یکی از معضل‌هایی است که کارگذاران با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. زیرا با توجه به کسب‌وکارهای مختلفی که خدمات مربوط به فروش سرور مجازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، کار آسانی نیست که بتوان کیفیت، سرعت و امنیت را از میان آن‌ها تشخیص داد.

به همین علت در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با معرفی بهترین vps برای ترید و بایننس با شما صحبت کنیم و به این سوال مهم پاسخ دهیم که باید چه ویژگی‌هایی از vps ترید انتظار داشت؟ از کجا می‌توان به میزان کیفیت آن پی برد؟ چه ویژگی‌هایی در سرور مجازی ترید، باعث هموارشدن مسیر سرمایه‌گذاری در بایننس می‌شود؟

معرفی بهترین سرور مجازی برای ترید

اگر بخواهیم بهترین سرور مجازی ترید را به شما معرفی کنیم، ابتدا باید ویژگی‌هایی که برترین سرورها دارند بپردازیم. به همین دلیل، با در نظر گرفتن اینکه یک vps باکیفیت، از مشخصه‌هایی مثل منابع اختصاصی، فایروال سخت افزاری و هارد NVMe بهره می‌برد، در ادامه شرح می‌دهیم که کاربرد هر یک از این موارد چیست.

آیا بهترین vps برای ترید دارای منابع اختصاصی است؟

منابع همان امکاناتی هستند که روی سرور نصب شده و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از مهم‌ترین منابع یک سرور می‌توان به پردازنده، رم و هارد آن اشاره کرد. ازاین‌رو اگر یک vps هر یک از موارد گفته‌شده را به‌صورت اختصاصی داشته باشد، می‌توان صفت بهترین را به آن نسبت داد.

تجهیز بودن سرور مجازی به پردازنده قدرتمند تا چه اندازه مهم است؟

پردازنده همان مغز سیستم کامپیوتری است که وظیفه پردازش‌کردن اطلاعات را بر عهده دارد. به همین علت، هر چه قدرت و کیفیت CPU بالاتر باشد، سرور مجازی عملکرد بهتری خواهد داشت. دقت داشته باشید که vps ترید به پردازنده‌های CPU i9 و 6vCPU مجهز است و همین موضوع باعث می‌شود تا خیال کارگذاران از کیفیت سرور مجازی راحت باشد.

فایروال سخت‌افزاری چیست و وجود آن چه مزیت‌هایی دارد؟

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین vps برای ترید، وجود فایروال سخت‌افزاری است که وظیفه جلوگیری از حملات DDOS را بر عهده می‌گیرد. این دیوار دفاعی از ابزارهای قدرتمندی مثل Arbor و Juniper استفاده می‌کند و به این ترتیب است که می‌تواند در برابر DNS, ICMP , TCP Null, RST, SYN ACK و UDP مقاوم باشد و یک ترافیک پاک و امن را در اختیار تریدرها قرار دهد.

بهترین vps برای بایننس

همه چیز در مورد هارد NVMe و تفاوت آن با SSD

اگر یک مطالعه کوتاه روی نسل‌های هارد داشته باشید، به این نکته می‌رسید که هارد کامپیوترها ابتدا به‌صورت مکانیکی فعالیت می‌کردند. با ورود هارد SSD، فعالیت مکانیکی از روی این قطعات سخت‌افزاری حذف شده و سرعت سیستم‌های کامپیوتری افزایش پیدا کرد.

اما بعد از SSD، تکنولوژی جدیدی تحت عنوان هارد NVMe وارد بازار شد که قدرت و سرعت آن، قابل مقایسه با SSD نبود. ازاین‌رو توجه داشته باشید که بهترین vps برای ترید باید به هارد NVMe مجهز باشد تا بتواند به سرعت بالای 350MB/PS دسترسی پیدا کند.

باید اضافه کنیم که هارد NVMe از یک رابط به‌نام PCIe استفاده می‌کند و دقیقا به همین علت بوده که سرعت خواندن و نوشتن آن معادل 3500MB/ps است. چنین سرعتی باعث بالا رفتن توان عملیاتی هارد هنگام تریدکردن خواهد شد.

آیا هنگام خرید سرور مجازی، پشتیبانی 24 ساعته یک مزیت محسوب می‌شود؟

پشتیبانی 24 ساعته یکی از ویژگی‌های مثبت و فوق‌العاده مهم است که از طریق شرکت‌های فروش سرور مجازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این نکته را در نظر داشته باشید که کارگذاران و مدیران سرور، هر چقدر هم با نحوه کار با vps آشنایی داشته باشند، باز هم ممکن است با خطاهای فنی یا برخی مشکلات دیگر مواجه شوند.

به همین دلیل، وجود مزیتی مثل پشتیبانی 24 ساعته باعث می‌شود تا افراد با خیال راحت‌تری در بستر بازارهای بین‌المللی، به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی پرداخته و سود مورد نظرشان را کسب کنند.

پهنای باند پرمیوم چیست؟ آیا بهترین vps برای ترید به آن تجهیز است؟

پهنای باند پرمیوم یکی دیگر از امکاناتی است که تریدرها به آن نیاز دارند. زیرا هیچ‌کس دوست ندارد که وقتی در حال فعالیت در بازارهای ارز دیجیتال است، پهنای باند سرور مجازی‌اش تمام شده و با عملیات نصفه‌ونیمه مواجه شود.

ازاین‌رو اگر به‌دنبال بهترین سرور مجازی برای ترید هستید، پیشنهاد ما این است، نمونه‌ای را خریداری کنید که شرکت مربوطه به شما تضمین پهنای باند پرمیوم را بدهد. چراکه فقط در این صورت است که هنگام تریدکردن با محدودیت‌های مختلف روبه‌رو نخواهید شد.

معرفی مزیت‌های سیستم‌عامل آپدیت

هر سرور مجازی، جدا از منابع سخت‌افزاری که دارد، به منابع نرم‌افزاری مثل سیستم‌عامل نیز مجهز است. ازاین‌رو با توجه به اینکه به‌روزرسانی این منابع، موجب بالارفتن کیفیت و عملکرد کل سرور مجازی می‌شود، می‌توان نتیجه گرفت که بهترین vps برای ترید از مزیتی مثل سیستم‌عامل آپدیت بهره می‌برد.

دقت داشته باشید که آپدیت‌شدن نرم‌افزارها و سیستم‌عامل، باگ‌های موجود در آن‌ها را برطرف می‌کند و همین موضوع ارتباط مستقیمی با افزایش سرعت و امنیت سرور مجازی خواهد داشت.

منظور از 99.99% پایداری SLA چیست و چه مزایایی دارد؟

99.99% پایداری SLA یعنی منابع سرور در 99.99% مواقع، در دسترس تریدرها قرار دارد و کاملا بعید به‌نظر می‌رسد که کارگذاران حین انجام کار، با مشکلاتی مثل عدم فعالیت صحیح سرور مجازی مواجه شوند. این نکته را در نظر بگیرید که اگر قصد خرید بهترین سرور مجازی ترید را دارید، باید حتما میزان پایداری آن را مورد بررسی قرار دهید.

بهترین vps برای ترید

آیا می‌توان بدون خرید سرور مجازی برای تریدکردن اقدام کرد؟

حال که شما را با ویژگی‌های بهترین vps برای ترید آشنا کردیم، نوبت به بررسی این موضوع می‌رسد که آیا می‌توان در بازارهای بین‌المللی، به‌جای استفاده از سرور مجازی، به‌سراغ فناوری‌های دیگری مثل vpn رفت؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یکی ملزومات حضور در بازارهای بین‌المللی برای ترید و بایننس، سرور مجازی است. زیرا فقط به‌کمک این فناوری می‌توان اطمینان داشت که آی‌پی ثابت می‌ماند و سرعت انجام کارها بالا می‌رود.

همچنین ذکر این نکته مهم است که سرورهای مجازی ترید از امنیت بالایی برخوردار هستند. چون از فایروال سخت‌افزاری استفاده کرده و یک ترافیک پاک را در برای انجام معاملات در اختیار کارگذاران قرار می‌دهند.

این در حالی است که vpn به‌عنوان یک فناوری تغییردهنده آدرس IP شناخته می‌شود. قبول داریم که این تکنولوژی به‌صورت آی‌پی ثابت نیز قابل خریداری است. اما اجازه دهید بپرسیم که آیا می‌توان نسبت به سرعت آن نیز اطمینان داشت؟

معرفی بهترین سرور مجازی برای بایننس

برای خرید بهترین سرور مجازی برای بایننس، مشخصه‌های زیادی وجود دارد که با تکیه بر آن‌ها، قادر به پیداکردن برترین vps خواهید بود. اما قبل از پرداختن به آن‌ها، این نکته را در نظر داشته باشید که بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در دنیای کریپتوکارنسی محسوب می‌شود.

ازاین‌رو بهترین vps برای ترید باید سخت‌افزارهای جدید و مجهزی داشته باشد که از مهم‌ترین آن‌ها باید به فایروال فعال در لایه 4 و 7 و نیز آپدیت‌های دوره‌ای سیستم‌عامل‌ها به‌صورت کاملا خودکار اشاره کرد.

کدام کشور مناسب سرور مجازی بایننس است؟

در صورت کار با سرور مجازی، شما تبدیل به کاربری می‌شوید که در فنلاند، استرالیا یا سنگاپور سکونت دارد و اکنون تصمیم گرفته تا با سرمایه‌گذاری در بازارهای ارز دیجیتال، به سود مورد نظرش دست پیدا کند. البته ذکر این نکته ضرورت دارد که نرم‌افزارهای تغییر IP، حتی اگر هم با آی‌پی ثابت و اختصاصی به‌فروش برسند، باز هم در صورت قطع‌شدن سرویس، موقعیت مکانی کاربر را لو می‌دهند.

به همین دلیل، با توجه به اینکه امنیت اطلاعات و سرمایه‌های کاربران ایران، بستگی به موقعیت مکانی آن‌ها دارد، باید اشاره کنیم، مادامی که به‌عنوان یک کاربر از فنلاند، استرالیا یا سنگاپور فعالیت کنید، هیچ خطری اموال‌تان را تهدید نخواهد کرد. در ادامه بیشتر در مورد سرویس‌های سرور مجازی در کشورهای مختلف توضیح می‌دهیم.

بهترین کشور برای سرور مجازی ترید و بایننس

معرفی چند سرور مجازی ترید در بایننس

برای خرید بهترین vps برای ترید، می‌توانید از مزیت‌ سرویس‌های فنلاند، ترکیه و آلمان بهره‌مند شوید. در ادامه هر یک را به‌صورت کامل تشریح می‌کنیم.

سرور مجازی ترید فنلاند چه ویژگی‌هایی دارد؟

درصورتی‌که اقدام به خرید سرور مجازی ترید فنلاند کنید، با 6 پلن مختلف تحت عناوین VPS-2، VPS-4، VPS-6، VPS-8، VPS-12 و VPS-16 روبه‌رو خواهید شد. نکته مهم این است که هر چه رقم سرور مجازی بالاتر برود، منابع و هزینه خرید پلن مربوطه نیز بیشتر خواهد شد.

برای مثال، VPS-2 از منابعی مثل رم 2 گیگابایت، CPU i9، 2vCPU، هارد 20GB NVMe، پهنای باند 1Gb/ps و فایروال امنیتی استفاده می‌کند و قیمت ماهانه آن 350 هزار تومان است.

درحالی‌که در VPS-16، شاهد این هستید که منابع به رم 16 گیگابایت، CPU i9، 6vCPU، هارد 160GB NVMe، پهنای باند 1Gb/ps و فایروال امنیتی ارتقا پیدا کرده و قیمت آن، به ماهانه یک میلیون و 400 هزار تومان تغییر می‌کند. (این قیمت‌ها متغیر هستند و با توجه به نوسان‌های بازار تغییر می‌کنند)

سرور مجازی ترید ترکیه در چند پلن به‌فروش می‌رسد؟

ترکیه یکی دیگر از کشورهایی است که با خرید سرورهای مجازی آن، می‌توانید در بازارهای ارز دیجیتال حضور پیدا کرده و به معامله مشغول شوید. باید بگوییم که سرورهای این کشور در 3 پلن به فروش می‌رسند که عبارت‌اند از:

  • VPS-2: منابع این سرور شامل رم2 گیگابایت، هارد 20GB SSD، پردازنده 2vCPU، IP اختصاصی و سیستم‌عامل‌های لینوکس – ویندوز می‌شود و قیمت ماهانه آن، 350 هزار تومان است.
  • VPS-4: این سرور منابعی مثل رم 4 گیگابایت، هارد 40GB SSD، پردازنده 4vCPU و IP اختصاصی دارد و قیمت آن در ماه، معادل 450 هزار تومان است.
  • VPS-6: سرور مجازی ترکیه VPS-6، از منابعی مثل رم 6 گیگابایت، هارد 60GB SSD، پردازنده 6vCPU و IP اختصاصی بهره می‌برد و می‌توان گفت که تاحدودی در دسته بهترین vps برای ترید قرار دارد. باید اضافه کرد که قیمت آن 600 هزار تومان در ماه محاسبه می‌شود.

آیا می‌توان از سرورهای مجازی آلمان برای ترید استفاده کرد؟

سرورهای مجازی آلمان، یکی دیگر از فناوری‌هایی هستند که برای ترید در بایننس ایجاد شده‌اند. این سرورها، مشابه آنچه در رابطه با فنلاند گفتیم، در 6 پلن به‌فروش می‌رسند که نام‌های آن‌ها عبارت‌اند از: VPS-2، VPS-4، VPS-6، VPS-8، VPS-12 و VPS-16.

هر یک از پلن‌های گفته‌شده، دارای منابع خاصی هستند که قیمت آن‌ها با توجه به افزایش منابع، بیشتر خواهد شد. برای مثال؛ VPS-2 هزینه ماهانه 350 هزار تومان دارد. زیرا رم آن 2 گیگابایت است و هارد آن، فقط 20 گیگ فضا دارد.

این در حالی است که برای خرید پلن VPS-16، باید ماهانه یک میلیون و 400 هزار تومان هزینه کرد تا امکان دسترسی به منابعی مثل رم 16 گیگابایت و هارد 160GB NVMe را به‌دست آورد. دقت کنید که منبع‌های گفته‌شده، به‌عنوان بهترین vps برای ترید شناخته می‌شوند.

جمع‌بندی

برای فعالیت در بازارهای بین‌المللی ارز دیجیتال، تنها راه امن، سریع و منطقی که پیش روی ایرانی‌ها قرار دارد، خرید بهترین vps برای ترید است. اما سوال اینجاست که بهترین سرور مجازی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین سروهای مجازی از مشخصه‌هایی مثل منابع اختصاصی، پردازنده قدرتمند، فایروال سخت افزاری، هارد NVMe، پشتیبانی 24 ساعته، پهنای باند پرمیوم و 99.99% پایداری SLA بهره می‌برند.

به همین دلیل، درصورتی‌که تمایل به خرید آن‌ها دارید، می‌توانید از پلن‌های موجود در کشورهای فنلاند، ترکیه و آلمان استفاده کرده و با داشتن IP اختصاصی و ترافیک امن، به ترید کردن مشغول شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *