چرا سرور مجازی آلمان طرفدار بیشتری نسبت به بقیه کشورها دارد؟

چرا سرور مجازی آلمان طرفدار بیشتری نسبت به بقیه کشورها دارد

سرور مجازی آلمان سرویسی است که به‌دلیل مزیت‌های فراوان، به همه کاربران vps پیشنهاد می‌شود. به همین علت سوالی که به‌وجود می‌آید این است که چرا این سرور از محبوبیت بیشتری برخوردار است؟ سرور آلمان چه ویژگی‌هایی دارد که تا این اندازه طرفدار پیدا کرده است؟
برای پاسخ به این سوالات در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با صفر تا 100 سرورهای مجازی آلمان آشنا کرده و به بررسی مزیت‌های آنها با سایر سرورهای اروپا، آمریکا و آسیا بپردازیم. همچنین قرار است تا به این سوال مهم پاسخ دهیم که آیا سرورهای آلمان، به‌واسطه مزیت‌های بیشتر، قیمت بالاتری دارند یا نه؟

معرفی سرور مجازی آلمان

Vps ابری آلمان یکی ازسرورهای مجازی اروپا است که به‌عنوان یک انتخاب هوشمندانه شناخته می‌شود. زیرا این سرور حداکثر پایداری را در اختیار مدیران قرار داده و از یک دیتاسنتر معتبر بهره می‌برد.

باید بگوییم فرقی نمی‌کند که تجارت شما تا چه اندازه ظرفیت و گنجایش پیشرفت دارد، چیزی که مهم است، مربوط به قدرت سرورهای مجازی آلمان می‌شود. به‌طوری که این سرورها، امکان گسترش منابع خود را در هر زمان، در اختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهند.
به این ترتیب، اگر در اوایل مسیر برای موفق‌کردن کسب‌وکار خود قرار دارید، vps آلمان این امکان را برای شما فراهم کرده تا کارتان را با منابع محدودی شروع کنید و با گذر زمان و با توجه به رشد بیزینس‌تان، تک‌تک منبع‌های مذکور را ارتقا دهید.
همچنین ذکر این نکته اهمیت دارد که سرورهای آلمان از پینگ پایینی برخوردار هستند و همین ویژگی باعث می‌شود که مدیران هیچ نگرانی از بابت سرعت عملکرد سرورهای خود نداشته باشند. البته باید به این مسئله اشاره کنیم که زیرساخت‌های سرورهای آلمان، یکی دیگر از دلایل محبوبیت آنها در نظر گرفته می‌شود.
پس سوال اینجاست که منظور از پینگ پایین چیست؟ منابع vps آلمان کدام است؟ زیرساخت‌های vps آلمان چیست؟ تا چه اندازه می‌توان به عملکرد این فناوری‌ها اعتماد کرد؟ استفاده از vps آلمان به کدام کسب‌وکارها توصیه می‌شود؟ در ادامه به پاسخ تک‌تک این سوالات خواهید رسید.

ویژگی های سرور مجازی آلمان

از مهم‌ترین ویژگی‌های سرورهای مجازی آلمان، می‌توان به فایروال سخت افزاری دیتاسنتر هتزنر، هارد NVMe، پردازنده قدرتمند، 99.99% پایداری طبق SLA، گواهینامه ISO-27001 دیتاسنتر، آی‌پی اختصاصی، قیمت مناسب، سیستم ابری تحویل خودکار و ترافیک نامحدود و امن اشاره کرد که در ادامه به تشریح و بررسی هر یک از موارد گفته‌شده می‌پردازیم.

فایروال سخت افزاری دیتاسنتر هتزنر چیست و چه مزیت‌هایی به‌دنبال دارد؟

فایروال یک فناوری پیشرفته است که در همه جا، برای جلوگیری از حمله‌های اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ازاین‌رو، با توجه به اینکه امنیت، یک مشخصه مهم در تمام سرورهای مجازی در نظر گرفته می‌شود، vps آلمان نیز از این قاعده مستثنی نیست و از فایروال سخت افزاری دیتاسنتر هتزنر بهره می‌برد.
فایروال سخت افزاری دیتاسنتر هتزنر آلمان می‌تواند حملات DDOS جلوگیری کند. زیرا این فایروال با داشتن سخت افزارهای پیشرفته Arbor و Juniper، تمام حمله‌هایی که تحت عناوین DNS، ICMP، TCP Null، RST، SYN ACK و UDP شناخته می‌شوند را دفع کرده و از منابع سرور محافظت می‌کند.
به همین دلیل، اگر کسب‌وکار خود را به سرور مجازی آلمان مجهز کنید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که یک ترافیک پاک در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید با خیالی آسوده و سرعتی بالا، به انجام فعالیت‌های مورد نظرتان در بستر اینترنت بپردازید.

معرفی مزایای استفاده از هارد NVMe وی پی اس آلمان

معرفی مزایای استفاده از هارد NVMe وی پی اس آلمان

یکی از روش‌هایی که برای افزایش سرعت سرور مجازی پیشنهاد می‌شود، ارتقای سخت‌افزاری منابع آن است. باید بگوییم که هارد، یکی از منابعی است که اگر از SSD به NVMe تغییر کند، سرعت سرور به بالای 350MB/PS می‌رسد. دقت داشته باشید که وجود چنین هاردی، باعث ایجاد یک ارتباط سریع و تبادل اطلاعات بالایی خواهد شد.

سرور مجازی آلمان، پردازنده‌های قدرتمند و سریعی دارد!

یکی دیگر از ویژگی‌های برتر سرورهای مجازی آلمان، پردازنده‌های آنهاست. به‌طوری که قطعه به‌کار رفته در این سرورها، پردازنده از نوع i9 از سری پردازنده پرقدرت اینتل است و همین موضوع باعث می‌شود که توان vps آلمان، برای اجرای عملیات مختلف، بالا برود.

سرور مجازی آلمان، پردازنده‌های قدرتمند و سریعی دارد!

منظور از 99.99% پایداری چیست؟

پایداری یا آپتایم، همان زمانی است که صرف پاسخگویی به نیاز کاربران می‌شود. به بیانی دیگر، تمام مدتی که سرور برای انجام فعالیت‌های مورد نیاز کاربران در دسترس باشد، به‌عنوان میزان پایداری آن شناخته می‌شود. پس با در نظر گرفتن اینکه سرورهای مجازی آلمان، پایداری 99.99% دارند، به‌عنوان یک خبر خوب باید این نکته را لحاظ کرد که سرورهای مذکور، در تمام لحظات، قابل دسترسی و استفاده هستند.

معرفی گواهینامه ISO-27001 دیتاسنتر و بررسی ویژگی‌های آن

سرور مجازی آلمان به گواهینامه ISO-27001 دیتاسنتر مجهز است. این گواهی حکم یک تاییدیه امنیتی را ایفا می‌کند و با توجه به اینکه امنیت سرور موجب افزایش اعتماد کاربران و حفظ اطلاعات و حریم خصوصی آنها می‌شود، می‌توان گفت که vps آلمان در تمام دیتاسنترهای خود از سیستم امنیت اطلاعات یکپارچه امنیتی (ISMS) استفاده می‌کند.
گواهینامه ISO-27001 دیتاسنتر، استانداردهای سختگیرانه‌ای دارد. ازاین‌رو مشتری‌های کسب‌وکارها با اطمینان خاطر از اطلاعات و حریم خصوصی خود، می‌توانند به سرور اعتماد کرده و در آن فعالیت کنند. البته ذکر این نکته نیز اهمیت دارد که گواهینامه این vps در فنلاند و آلمان دریافت شده است.

آی‌پی اختصاصی یک مزیت بزرگ در سرور مجازی آلمان است!

کسب‌وکارهایی که در بستر دیجیتال فعالیت می‌کنند، بسته به اینکه تا چه اندازه کارهایشان حساسیت دارد، می‌توانند به سرورهای مجازی آلمان اعتماد کنند.
برای مثال، اگر بیزینس شخصی، مرتبط با ارز دیجیتال و تریدکردن باشد، قطعا نیاز به IP ثابت دارد تا از مسدودشدن حسابش جلوگیری کند. در این راستا، vps آلمان به‌واسطه ارائه آی‌پی ثابت و پایدار، یک انتخاب هوشمندانه تلقی می‌شود.

آیا قیمت به‌عنوان یک ویژگی برای سرورهای مجازی آلمان در نظر گرفته می‌شود؟

قیمت مشخصه‌ای است که نه تنها برای سرورهای مجازی، بلکه برای هر سرویس و محصول دیگری، می‌تواند یک ویژگی بسیار مهم در نظر گرفته شود. بنابراین؛ همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، سوال خیلی از کاربران این است که آیا vps آلمان، به‌دلیل داشتن مزیت‌های متعدد، دارای قیمت بالایی است یا خیر؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سرور مجازی آلمان در 6 سرویس مختلف به‌فروش می‌رسد که هر کدام از آنها دارای قیمت‌های مخصوص به خود هستند. به بیان دیگر، این انتخاب شماست که هزینه نهایی این سرورها را تعیین می‌کند.
اما اشاره به این نکته نیز ضرورت دارد که سرورهای مجازی آلمان، با قیمت‌های عادلانه‌ای به‌فروش می‌رسند. به‌طوری که تعرفه‌های آنها از 90 هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر است. ( توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده، امکان دارد به‌دلیل نوسان‌های بازار، بالا-پایین شوند)

منظور از سیستم تحویل ابری خودکار چیست و آیا vps آلمان، این ویژگی را دارد؟

اینکه امکان استفاده از سیستم ابری تحویل خودکار را هنگام خرید سرور مجازی آلمان داشته باشید، بستگی به شرکتی دارد که vps را از آن خریداری کرده‌اید. به بیان دیگر، بسیاری از بیزینس‌ها وجود دارند که مشتری‌ها را از لحظه خرید سرور تا زمان راه‌اندازی آن، مجبور به منتظرماندن و اتلاف زمان می‌کنند.
در همین راستا، هنگام خرید vps آلمان، پیشنهاد می‌دهیم که سرویس مورد نظر خود را از شرکتی خریداری کنید که به سیستم ابری تحویل خودکار مجهز باشد. این ویژگی باعث می‌شود که بعد از اتمام مراحل سفارش، یک ایمیل به شما ارسال شود.
بعد از آن، تنها با 3 کلیک ساده، سیستم‌عامل سرور نصب خواهد شد. دقت داشته باشید که مراحل مذکور، کمتر از یک دقیقه زمان شما را مصرف خواهند کرد. بعد از اتمام کار نیز، امکان استفاده از پنل مدیریت در اختیارتان قرار می‌گیرد که از طریق این پنل، می‌توانید سرور را روشن، ری‌استارت، خاموش و مدیریت کنید.

آیا سرور مجازی آلمان، از یک ترافیک امن و نامحدود بهره می‌برد

آیا سرور مجازی آلمان، از یک ترافیک امن و نامحدود بهره می‌برد؟

سرورهای مجازی آلمان، هیچ محدودیتی در ترافیک مصرفی ندارند. به همین دلیل، وب‌مسترهایی که از vps آلمان استفاده می‌کنند، نباید نگرانی از بابت تمام‌شدن حجم سرور داشته باشند. همچنین ذکر این نکته مهم است که در تمام شبکه‌های vps آلمان، از فایروال لایه 3 و 4 استفاده می‌شود که این یعنی امنیت آنها بالاست.

تفاوت سرور مجازی آلمان با سایر سرورها

بزرگ‌ترین تفاوت vps آلمان با سایر سرورهای مجازی، مربوط به موقعیت جغرافیایی آن می‌شود. در واقع سرورهای آلمان، در این کشور قرار دارند و به همین دلیل است که می‌توانند مزیت‌های بی‌شماری مثل آی‌پی ثابت، ترافیک امن و سرعت بالا را در اختیار کاربران قرار دهند.
در رابطه با سایر تفاوت‌های سرورهای مجازی آلمان با بقیه کشورها نیز باید گفت که این وجه تمایزها، مربوط به منابع سخت‌افزاری آنها می‌شود. به‌طوری که ممکن است برخی سرورها هنوز از هارد SSD برای پیش‌برد اهداف خود استفاده کنند.
این در حالی است که vps آلمان از آخرین نسل هارد NVMe و رابط PCIe بهره می‌برد. بزرگ‌ترین کاربرد هارد NVMe این است که توانایی خواندن و نوشتن اطلاعات را در 3500MB/ps که یک بازه زمانی سریع محسوب می‌شود، دارد.

تفاوت سرور مجازی آلمان با سایر سرورها

جمع‌بندی

سرور مجازی آلمان یک سرویس قدرتمند، سریع و ایمن است که برای پاسخگویی به نیاز کسب‌وکارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سرور ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که از مهم‌ترین آنها باید به فایروال سخت افزاری دیتاسنتر هتزنر، هارد NVMe، پردازنده قدرتمند، 99.99% پایداری طبق SLA، گواهینامه ISO-27001 دیتاسنتر، آی‌پی اختصاصی، قیمت مناسب، سیستم ابری تحویل خودکار و ترافیک نامحدود و امن اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *